Toimitusehdot

Yritys, MyrTikki 2984647-2 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita pää-asiassa yksityishenkilöille Suomeen. Y-tunnukselliset yritykset saavat pienen alennuksen MyrTikin omantuotannon kankaista. Ota yhteyttä sähköpostitse. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: myrtikkidogwear@gmail.com
Postiosoite: Hannulantie 65 B, 16310 Virenoja

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto-lasku

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Asiakasta pyydetään ilmoittamaan noutopiste tilauksen yhteydessä. Mikäli näin ei ole tehty, MyrTikki ei ole vastuussa väärään noutopisteeseen ohjautuneesta lähetyksestä.

Mikäli olet valinnut toimitustavaksi ”nouto” tulee sinun noutaa tilauksesi 3 viikon kuluessa siitä kun tilauksesi on valmistunut eli olet saanut kaupasta viestin että tilauksesi on saatu päätökseen. Noutamatta jätetyt tilaukset siirtyvät MyrTikin omistukseen eikä maksua palauteta.

Mikäli olet maksanut virheelliset (liian pienet) toimituskulut, eikä puuttuvaa suoritusta makseta 3 viikon kuluessa siitä kun olet saanut asiasta tiedon, tilauksen tuotteet siirtyvät MyrTikin omistukseen, eikä maksua palauteta

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Lukuunottamatta määrämittaan leikattuja kankaita (koskee myös palakankaita) Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia.

Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Paketin noutamatta jättäminen EI OLE palautus. Lunastamattomasta paketista, josta ei ole tehty palautusilmoitusta, perimme 10 euron maksun.

Palauttamisen tai vaihtamisen postimaksun (maksut) maksaa asiakas, paitsi silloin kuin asiakkaalle on lähetetty väärä tai viallinen tuote. Tuotetta ei voi palauttaa, jos sitä on toimituksen jälkeen käytetty / sovitettu niin, että se on likaantunut tai se on palauttamisen hetkellä hygieniasyistä käyttökelvoton.

Tuotteiden palautus ainoastaan seurantatunnuksellisena lähetyksenä.

Mikäli asiakas haluaa vaihtaa tuotteen ja ei 3 viikon kuluessa siitä kun tuote on palautunut MyrTikille, maksa uusia toimituskuluja sekä palautumisesta aiheutuneita kuluja, tuote / tuotteet siirtyvät MyrTikin omistukseen eikä rahoja palauteta.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Jos Verkkokauppaan on tullut virheellinen hinta, hinta ei sido MyrTikkiä, mikäli asiakas on tiennyt tai hänen olisi pitänyt tietää hinnan olevan virheellinen. (esimerkiksi poikkeaa mainostetusta)

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.